Subject: Kutseseaduse muutmise eelnõu töörühma moodustamine
From: "Sigrid Ester Tani" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Hanna Kanep", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Külli All
Date: Wed, 19 Feb 2025 13:06:36 +0200

Tere!

Tulenevalt Eesti haridusvaldkonna arengukavas 2035 sätestatud suundadest ja 
eesmärkidest algatab Haridus- ja Teadusministeerium kutseseaduse muutmise 
seaduse eelnõu koostamise.

Seaduse väljatöötamiseks moodustatakse laiapõhjaline töörühm, kuhu on 
kaasatud ministeeriumite,  sotsiaalsete partnerite, õppeasutuste ja 
kutsesüsteemi osapoolte esindajad. Vajadusel kaasatakse  lisaks eksperte 
konkreetsete teemade arutamiseks.

Töörühma juhatajaks on kutsehariduse ja oskuste poliitika osakonna juhataja 
Triin Laasi-Õige. Töörühma ülesandeks on anda sisend  seaduse eelnõu 
koostamisse.

Käesolevaga teeb Haridus- ja Teadusministeerium Teile ettepaneku nimetada 
töörühma oma organisatsiooni esindaja. Töörühma esimene koosolek toimub 7. 
märtsil 2025 kell 11:00-16:00 aadressil Tõnismäe 5a Tallinn.

Võimalusel palume  edastada ettepanekud Teie asutuse esindaja kohta koos 
tema kontaktidega hiljemalt 28.02.2025 aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
.

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge oskuste poliitika valdkonna juhi 
Külli All ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) poole. (Kuni 24.02. 
asendab Sigrid Ester Tani [email-masked])

Lugupidamisega

Sigrid Ester Tani

Peaekspert | Kutsehariduse ja oskuste poliitika osakond

Tel 735 4023 | mob 555 898 51

Haridus- ja Teadusministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.hm.ee/> www.hm.ee |  <http://www.fb.com/haridusministeerium> 
fb.com/haridusministeerium |  <https://twitter.com/haridusmin> 
twitter.com/haridusmin